(Android/iOS) Rainbow Web - unusual three in a row game koder mere ressource
Mar 8, 2022 10:21:24 GMT
Post by unererclicel on Mar 8, 2022 10:21:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rainbow Web - unusual three in a row game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rainbow Web - unusual three in a row game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mere ressource ▞▞▞
▞▞▞ Rainbow Web - unusual three in a row game 2022 version ▞▞▞
Elsker spillet meget, det er anden gang, jeg afslutter det.
Kan fuldstændig lide det
Sutter, jeg elsker regnbuevæv, men når du når et bestemt punkt, skal du betale for at fortsætte
Jeg ELSKER gammel min pc-version Rainbow Web. Dette er ikke Rainbow Web. Jeg vil ikke have rum eller puslespil osv. Jeg vil bare spille på nettet. Hold det simpelt. Er det for meget at forlange? Jeg betalte $19,99 for den originale pc-version, som jeg stadig spiller. Ville betale så meget igen, hvis dette var det samme spil.
sjovt, men ingen nye niveauer efter afslutning
Ville være fantastisk, men det gratis spil er ikke gratis, og du skal betale 5. For at afslutte spillet, total skrald for det.
God kamp. virkelig holder dig til at fortsætte med at spille.
Spillet er godt skal bare ende anderledes
Det kan blive lidt ensformigt, sætningerne gentager sig selv, og der er ingen reel forskel mellem fortryllet/ikke fortryllet.
The God of High School Märulimängud ibh
Det er et ok spil. Forskellige.
Jeg har købt spillet, og det blev ved med at rode, det ville ikke lade mig komme forbi skomagerbutikken, også nu er det tilbage til begyndelsen, som om jeg aldrig købte det, så reparer det
Rainbow Web - unusual three in a row game Başsındırma svk
Awsome
Rainbow Web - unusual three in a row game Kirakós játékok ojz
Jeg kom til edderkoppen og havde ingen anelse om, hvad jeg skulle gøre, afinstallerede den og besluttede så at geninstallere den et år senere. Det satte mig lige tilbage i edderkoppespindet i slutningen af spillet! Jeg håbede på en opdateret version! hej.? Nogen som helst?
Super fedt spil. Er helt vild med de matchende puslespil, men hvordan slog jeg spillet så hurtigt? Kommer der mere? Hvorfor fortsætter du ikke! Jeg har brug for mere!
Rainbow Web - unusual three in a row game پزل iom
Vanedannende spil
Rainbow Web - unusual three in a row game புதிர் msws
Er der noget opdateret spil i rainbow web
Frustrerende, men udfordrende. Tak
Svært og til tider irriterende, men belønningen ved at slå dette spil tilfredsstiller dig. Meget meget godt spil. Gid der var flere puslespil.
Før jeg købte dette, kunne jeg afspille et hvilket som helst niveau til enhver tid... Efter køb kan jeg ikke afspille nogen niveauer igen!
Hej.. Jeg har brugt Rs. 300/- for at købe alle niveauer. Jeg løste alle mine niveauer inden for en uge, og nu er der ingen plads tilbage at befri fra den onde Spider. Hvad så? Jeg troede, der ville være flere niveauer eller måske et andet kongedømme, der venter på at blive reddet fra Spider, men jeg er skuffet over at vide, at der ikke er noget. Gør venligst noget.
Jeg er hooked til dette spil, og er næsten ved at være slut! Er der andre regnbueweb-spil?
Alt for kort
Rainbow Web - unusual three in a row game Teka-teki xtz
Jeg har fået lavet 3 stykker og gik i seng. Nu åbner den ikke, så jeg kan spille
Appen bliver ved med at gå ned, hvis den blev rettet, det ville være en fantastisk sjov match 3 med et twist. Fix spillet!!!
Spændene kræver tålmodighed 👍
Dette spil er meget vanedannende. Når jeg først er startet, kan jeg ikke lægge den væk.
Betal op, hvis du vil spille mere dårligt, fortæl folk på forhånd
Elsker de udfordrende boards. Jo længere du spiller, jo sværere bliver de!
Vidunderlig. Jeg er allerede færdig ❤❤❤ tak
Jeg plejede at elske at spille cirkulære match 3-spil, da jeg var barn, og jeg havde forgæves ledt efter noget lignende indtil nu. Når det så er sagt, er det her klodset og overkompliceret. En pæn historie, flot grafik og tvistet med at finde bogstaver kan ikke redde dette fra det faktum, at jeg fik hovedpine af at skele for meget og prøve at se nettet og for små regnbuedråber. Afinstalleret.
Jeg elsker det!
Gå kun op i niveau så langt, før de vil have dig til at købe app-køb for at fortsætte spillet. Ærgerligt, for jeg fandt det unikt. Men ikke at bruge ekstra penge på at spille et spil.
Virkelig skuffet over, at det bliver ved med at fryse i Cavern-niveau, kan derfor ikke gå videre, betalt for fuldt spil. Det vil ikke låse op på andre enheder skal betale.
Vanedannende.
Det er et underholdende spil. Virkelig
Hårdt men sjovt matchende spil. Gid der var mere af det.
Elsker spillet, men bliver ved med at gå ned. Bliver ved med at lukke ned, og jeg vil ikke have, at den ødelægger min maskine. Vil afinstallere det. Venligst fix spillet.
okay
Dette spil plejede at være sjovt. Jeg spillede det i timevis og var spændt på at spille dette nye spil. Åh dreng, sikke en skuffelse. Dette spil er enten for svært eller for nemt. De frosne stykker er latterligt! Dette er ikke længere et puslespil, det er en frustration
Ret venligst spillet. Det er den 18., og spillene starter mig stadig ud af hulen, hvorfor jeg er bedømt til dette spil2, det var fem, men ikke nu, selvom jeg havde betalt for den fulde version, virker det stadig ikke tak. spil
Godt, men holder konstant op med at køre betalt for fuld version, og det sker stadig såååå irriterende. Ude af stand til at spille overhovedet nu spild af penge.
dette spil var så meget bedre dengang. men nu er det skrald. bevægelser bliver nemt udført, det er ikke længere et sjovt spil
Jeg elsker spillet! Jeg havde 2 andre regnbuebaner på min pc, jeg ville ønske, de ville være tilgængelige til at spille! Jeg har det svært med de frosne perler og har ikke råd til med power-ups at løsne dem, lol! Så jeg tjekker nogle gange i løbet af dagen, om de fleste af dem er uberørte! Jeg er 73 år gammel og elsker udfordringer, men jeg bliver frustreret, da jeg næsten fik alle bogstaverne og løber tør for bevægelser, lol!
Dette spil er så undervurderet burde være top på app store. De skal reklamere for det, så flere spiller
En god afveksling fra kamp-3 kampe. Udfordrende og vanedannende!
Jeg nyder virkelig dette meget. Det er meget udfordrende. Grunden til, at jeg kun gav den 4 stjerner, er, at den efter hver bygning kun vil vise en tom skærm. Så jeg er nødt til at slette den og geninstallere.Så det er overflødigt at sige, at jeg aldrig kommer forbi den fjerde bygning, før jeg bliver totalt frustreret og sletter den og ikke spiller i et stykke tid. Har dette spil på min bærbare computer og telefon, samme problem for begge. Så jeg gætter på, at det, de fiksede, ikke var nok. Opdatering: Jeg nåede endelig til slutningen. Stor skuffelse. Spillet slutter for tidligt!
En af de bedste match tre derude!
Fantastisk og godt for gamle mennesker
Tilføj Facebook, så spillet kunne gemmes.
Jeg har købt hele spillet og har ikke været i stand til at downloade det. Spillet sidder fast efter at have gennemført 3 dele