Post by ninandtidiscwebp on Feb 21, 2022 5:18:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homescapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homescapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger primogems ▞▞▞
▞▞▞ Homescapes 2022 version ▞▞▞
Spillet indeholder ikke de små sjove udfordringer man der på reklamerne for spillet..mærkeligt
Sjov og udfordrene
En fejl er optaget under indlæsning af det nye område. Jeg forsøgte at indlæse nyt område, men det fungerer ikke korrekt. Løs dette problem
Sjovt.
Synes det er sjovt, men det tager laaang tid at indrette, og hvorfor skal man også ud i haven og arbejde? Det er jo ikke garden scapes, jeg har downloadet. Man kan også miste tålmodigheden lidt når et niveau er for svært
Kan dags dato ikke opdateres eller spilles. Har prøvet at afinstallere og lukke enheden.. Hjælp
hyggeligt
Lep's World Z Arkadspel txul
Homescapes - seneste version gratis download 2022
Ikke helt hvad det foregiver.
Sjovt, men for mange superhårde niveauer længere fremme, hvilket gør spillet kedeligt og ret kedeligt.
Den er meget svær
Har spillet dette spil i lang tid. Spillet ville ikke oprette forbindelse til internettet, så jeg afinstallerede og geninstallerede . Spillet startede fra begyndelsen. Nu gik det tilbage til mit gamle spil. Tik af, at jeg nyder at spille det nyt, og jeg mistede alle mine power-ups og mønter...og nu kan jeg ikke komme i kontakt med app-hjælp.....så sur. Opdatering 16/12/21 Købte mig en ny tablet, har spillet den uden problemer siden. Dette spil er absolut vanedannende. Elsker det!
God kamp. Kun 1 ting, jeg beder om fra devs. Få det til at fungere i portrættilstand, giv det et skud
Det er ok, men det tager alt for lang tid at komme videre fra hvert værelse. Fx hvorfor skal der 6 stjerner til at lave gardiner? Og hvorfor skal jeg fodre og lege med en kat i et spil til boligindretning?
Udemærket tidsrøver 😉👍 Men oplever desværre ofte at skulle afinstallere / genstarte spillet, da det "fryser"
sommertider lidt for svær.
det er ok spil
Ok tidsfordriv
Eneste problem er, at jeg ikke kan slippe det igen
Det er et godt spil
At tjene mønter er virkelig svært og det er lidt dyrt, når det kommer til at genoprette liv og købe nogle træk, måske skal du øge mønterne i hver mission og også tilføje stjerner i hver mission spillet var godt, men dårligt, når det kommer til belønning
Det er et okey spil
Spillet er meget udfordrende. Jeg har brugt flere af mit liv på at komme til næste niveau, og jeg har ikke købt nogen af de ekstra våben for at komme videre til sidst. Jeg kommer igennem Jeg tror, at spillet er designet til at frustrere dig nok til at få dig til Brug penge, men hvis du er meget tålmodig, vil det lade dig vinde uden at bruge en skilling:)
Bliver ved med at opdatere hver anden dag og tillader ikke spil, før du opdaterer..irriterende, for at sige det mildt. Efter hver opdatering bliver spillet langsommere til at starte.
Super fint tidsfordriv
For dyrt og tidskrævende skal man vente på alting. Det dårligste spil jeg har spillet længe og jeg har givet det en stor chance og nu bliver det afinstalleret
Jeg elsker dette spil, men der er ikke nok tid mellem turneringerne. Lad os i det mindste tjene stjerner under turneringerne eller forkorte antallet af turneringsdage.
Det er godt, men nogle niveauer er næsten umulige at slå, selv det normale niveau er meget svært. Kan du sætte det hårde niveau i nogle normale niveauer. Ret venligst dette
Jeg elsker dette spil. Det kan være super hårdt, men det er ikke latterligt. Dem, der klager over, at spillet er super hårdt med lidt bevægelse, dette spil er ikke for dig. Jeg ville bruge dage, uger, måneder på at klare disse stadier. Det er udfordringen! Hvis du ikke kan tage det, betyder det så ikke, at du bare er en almindelig taber? lol
Virkelig super dårligt spil, fortjener ikke engang 1 stjerne, for at komme igennem nogle niveauer skal du bruge boostere, og hvis du ikke har nogen, SKAL DU BETALE. Og du kan kæmpe på samme niveau i ugevis. Der er så svære at få gjort, IKKE SJOVT. Bare en måde at få dine penge på, og hvis du beder om hjælp, får du ingen. Lad være med at begynde at spille dette spil vil bare gøre dig sur, når du kan få nogen fremskridt. Og OMG Austin og hans venner er så dum notering til. 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 BIB DETTE SPIL
For sværere niveau jo højere du kommer men selvfølgelig kan man bare købe hjælp nej ikke her😦
Sådan bruger du AirDrop - YouTube
Har haft dette spil i årevis. Nu vil den ikke spille, bare slukkes med det samme. Jeg geninstallerer og ser om det virker igen. Turneringsting blev irriterende. Dine fly er dårlige til at ramme det, du skal ramme. De går efter ting, der er væk. Super hårdt er nogle gange umuligt at slå uden hjælp. Kompasserne giver ingen mening. Jeg er sikker på, at du ikke engang vil læse dette...
Jeg installerede spillet pga. en reklame i et andet spil. I den så det ud som om man skulle vælge det rigtige værktøj til at reparere ødelagt ting... I stedet viser det sig at være endnu af de dér 1000 spil, hvor man skal bytte brikker. Meget misvisende 🤬
Lorte spil
ホームスケイプ (Homescapes) ミニゲーム syt
niveauer er for hårde. tager evigheder at afslutte.
Stærkt vanedannende på den gode måde
Ikke et dårligt spil til at slå tiden ihjel. Nogle gange bliver det kedeligt og irriterende at sidde fast på et niveau i 2-3 uger, så spil kun nu og igen.
Jeg elsker dette spil, men det vil ikke spille for mig længere.. Det ville indlæses, men efter et par minutter lukker det helt ned. Jeg har gjort alt muligt for, at den kan spille.
Spillet er godt ligesom konceptet og temaet.. men niveauerne er ikke altid nemme. Det er virkelig svært at krydse nogle niveauer som 52 eller 54. Og spillene skal være sjove og afslappende. Der burde være nemme niveauer, fordi det er et spil, ikke livet.
Homescapes معمولی pbmk
Jeg har ikke været i stand til at spille i flere uger, fordi jeg bliver ved med at få en fejl. Har lavet alle opdateringerne og vil stadig ikke indlæse.
👍🏼
SUPER
Meget underholdende spil, hvis du keder dig. Jeg kan også godt lide, at der er gåder som i annoncerne
Homescapes የተለመደ uziu
Homescapes HD Wallpapers Game Theme_0.38_chrome扩展 ...
Elsker det!
selvom jeg har spillet længe, er det stadig sjovt. når jeg sidder fast og ikke kan afslutte som niveau, tager jeg en pause, indtil jeg kan fokusere nok til at vinde, men spillet er meget udfordrende. elsker det.